Saturday, May 21, 2011

t0uch-up :D

    pada 1 pagi yg indah,ntah mengapa aku mangkit tid0q punyak la awai...sblm azan subuh nu...tudia! (nmpk ben0r nipunye)..hahaha :D.x de la awai sngt...tp awai dr kebiasaan la.aku get ready = g0s0k gigi + mandi² + pkai bju selu0r n sewaktu dgnnye...dlm k0i 8.00 pagi aku da readykn sume peralatan yg nk d-gunakn....cthnye : bla3 bla bla....tngk gamb0 bwh nie (mls nk cita) ahaha :D

1st 0f all...aku pelerai b0dynye satu persatu....agk sukar bg aku yg newbies dlm dunia fxr nie....tp dgn pnglmn yg ad (ceh p0y0 jea) aku bkk dgn jayanya....tp pada part meter sngt menhampakn aku...aku perlukn bantuan ayah aku sndri t0k cab0t s0ket blkg meter 2 (ketat cm gampang)"mkn garam dlu la kta"....pas siap sesi peleraian,aku dgn perasaan hepi gila² nie mulakn sesi men pasir....hahaha :D sti x fhm kn...x de la,aku kertas pasirkn part² yg aku nk spray....antra part yg akn aku kenakn c0l0r bru cm chasis + handle + f0rk.....


 da abis spray-menyepray nu....aku bi0rkn smpi kering....sementara kering,lg un ari 2 ari jumaat...aku tunaikn ler tanggungjwb aku sbgi umat islam....abis jea smyg,tanggai bju melayu n ter0ih psg blik part² yg da buka td nu...akhirnya!!! x siap.... :( meter pr0blem plak....s0b3.tp smngt aku trhdp E-ja0 x kn lunt0q....s0 nantikn samb0gn nya d-PART 2.....

2 comments:

  1. wow...moto kuat v2..
    ahaha..
    awat xamek fz??

    ReplyDelete
  2. m0t0 kuat ? ad0i...x dak mknanya...
    fz x de ciri² superbike :P hihi...
    ak tngk fxr nie tr0s jt0h cinta... <3

    ReplyDelete