Tuesday, May 24, 2011

t0uch-up Part II

part nie x de la ape sngt aku wt...kees0kan ary nya aku spray arm + ej0z....ej0z 2 ter0k karat nya c0z bekas welding....s0 aku dgn rsa ringan tulang beli ler spray hi-temp kt THYE HUAT nu....1st 0f all,mcm besa la kertas pasiaq kn part yg nk spray....lubang ej0z nu aku tutup dgn plastik(karang ms0k ay0r)....then bs0h dgn sab0n(jgn men sab0n) hahaha :D t0k hilangkn kesan² minyak.....perghh! agk sukar nk spray guna hi-temp nie(1st time guna)...bkn apa...muncung spray nu cpt kering...adesss.....sementara tunggu kering,aku spray ler arm nya....hihi :D da siap sume psg ler blik....aku un ary nie x dak bpa ad m0od nk cita pnjg...juz bleh share pix hasilnye c0z aku x bwk camera msa pr0ses menyepray :P ap yg ptng....E-ja0 epy giler <3

No comments:

Post a Comment