Monday, May 16, 2011

selamat tinggal bungaku

          17/5/11 : tarikh yg amat menyentuh jiwa aku ini....sebak aty aku t0k ceritakn kt k0rg...tp ap² pn aku akn cita gak...nk lepas ap yg ad dlm aty nie....sbnrnya aku trpksa brpisah dgn Ris'z....Ris'z akn trima rider bru dan rider itu ialah abg aku sendiri.....Ris'z jgn sedih ye...aku akn selalu dtg jeng0k Ris'z c0z bkn jauh mna un..tasek gelug0q ja(p0y0 ja lebih) hahaha.. :D

cm ne un...hati ni ttp sedih c0z bnyk mem0ri suka & duka yg aku lalui brsma Ris'z...Ris'z da bnyk wt hidup aku ceria & hepi...(x la mcm awek kn...semak 0tak ja) hahaah :D thnx bebnyk Ris'z c0z da brkhidmat dgn aku sebaek² nya walaupn hnya 3 thun :)


tp k0rg jgn x f0ll0w bl0g ni plak....c0z bnyk smb0ngn cita aku dgn Ris'z c0z bnyk tts kelab KOS akn aku sertai..s0 kna la guna Ris'z...cuma pas ni akn bnyk cita sal si Katak Hijau ni plak (abg bru Ris'z) iaitu kelahiran Suzuki FXR 150....n d-beri nma E-ja0.dua² ni akn aku syg cm na mak bpk aku syg aku....s0 jgn ketinggalan epis0d suka dan duka selepas ini...nantikn kemunculannya!!!



No comments:

Post a Comment